The old BfDW forum - no game, just talk


You are not connected. Please login or register

So those loading screens are nice

Go down  Message [Page 1 of 1]

1So those loading screens are nice Empty So those loading screens are nice on Fri Jun 18, 2010 1:16 pm

[GA]rink245

[GA]rink245
Game Ambassador
Game Ambassador
Wanna tell me where to get them Razz?

2So those loading screens are nice Empty Re: So those loading screens are nice on Fri Jun 18, 2010 1:25 pm

[GM]Sober

[GM]Sober
Admin
Admin
rink245 wrote:Wanna tell me where to get them Razz?

Sorry its top secret Cool


_______________________________________________________________
Regards, Battle for DWater Team So those loading screens are nice Sober2

3So those loading screens are nice Empty Re: So those loading screens are nice on Fri Jun 18, 2010 7:27 pm

[GM]Mow

[GM]Mow
Admin
Admin
we might put them in the download page of the website ... Very Happy


_______________________________________________________________
Regards,

Battle for DWater Team
your posture reflect your every days attitude

So those loading screens are nice Bfdw11
http://battle-for-dwater.net16.net/

4So those loading screens are nice Empty Re: So those loading screens are nice on Sat Jun 19, 2010 1:43 am

[GM]PierceME

[GM]PierceME
Admin
Admin
OMG.. you men are such... men!!


How about something for the ladies?!


_______________________________________________________________
Regards, [GM]PierceMe Battle for DWater Team
So those loading screens are nice Pierce10

5So those loading screens are nice Empty Re: So those loading screens are nice on Sat Jun 19, 2010 1:45 am

[GM]Tipsy

[GM]Tipsy
Admin
Admin
isnt my presence enough for the ladies ^^


_______________________________________________________________
Regards,
Battle for DWater Team
So those loading screens are nice Tipsy
siggi by Faith Very Happy
http://battle-for-dwater.net16.net/

6So those loading screens are nice Empty Re: So those loading screens are nice on Sat Jun 19, 2010 11:45 am

[GA]rink245

[GA]rink245
Game Ambassador
Game Ambassador
[GM]PierceME wrote:OMG.. you men are such... men!!


How about something for the ladies?!

Woah woah woah there Pierce. I just wanted those pictures of those castles *shifty eyes*

7So those loading screens are nice Empty Re: So those loading screens are nice on Sun Jun 20, 2010 2:51 am

[GM]Mow

[GM]Mow
Admin
Admin
rink245 wrote:Woah woah woah there Pierce. I just wanted those pictures of those castles *shifty eyes*

yeah sure thing lol!


_______________________________________________________________
Regards,

Battle for DWater Team
your posture reflect your every days attitude

So those loading screens are nice Bfdw11
http://battle-for-dwater.net16.net/

8So those loading screens are nice Empty Re: So those loading screens are nice on Sun Jun 20, 2010 2:54 am

[GM]Sober

[GM]Sober
Admin
Admin
rink245 wrote:
Woah woah woah there Pierce. I just wanted those pictures of those castles *shifty eyes*

haha thats what they all say lol!


_______________________________________________________________
Regards, Battle for DWater Team So those loading screens are nice Sober2

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum