The old BfDW forum - no game, just talk


You are not connected. Please login or register

Timing

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Timing Empty Timing on Sun Jun 20, 2010 6:24 pm

UberGoober

UberGoober
Am i making any sense??
Am i making any sense??
What is the best time for you lighties to get online? I just want to see if we can't set up a good time to get some good PvP going on!

Make sure you post time/time zone.

For Instance, I am usually online from 12AM-4AM CST (GMT-6). Then sporadically throughout the day when I'm not working.

http://www.WPTAPL.com

2Timing Empty Re: Timing on Sun Jun 20, 2010 7:39 pm

[GA]rink245

[GA]rink245
Game Ambassador
Game Ambassador
I am seriously thinking about making a light just to get some pvp going -.-

3Timing Empty Re: Timing on Sun Jun 20, 2010 7:55 pm

regix

regix
Tipsy is my idol
Tipsy is my idol
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT cheers


but i'll miss having you on Darkies Sad

4Timing Empty Re: Timing on Mon Jun 21, 2010 1:55 pm

[GA]rink245

[GA]rink245
Game Ambassador
Game Ambassador
So now it looks like everyone is a lighty and no darkies T.T

5Timing Empty Re: Timing on Mon Jun 21, 2010 1:58 pm

regix

regix
Tipsy is my idol
Tipsy is my idol
ok i'm going to pure dark now >> no one follow meh or else something may happen o.o

6Timing Empty Re: Timing on Mon Jun 21, 2010 7:22 pm

M35H

M35H
Am i making any sense??
Am i making any sense??
Im on between 7pm to 11pm central standard time. It can very over the next few weeks since my daughter starts tournament play in softball. So we will see. We need a pure spot to pvp at so we dont have to keep running around all over the place to have some stinking fun.

I say Jungle, I think its the closest, but DD1 isnt that far either, what you guys think?

7Timing Empty Re: Timing on Mon Jun 21, 2010 8:16 pm

[GA]rink245

[GA]rink245
Game Ambassador
Game Ambassador
Jungle I guess since it's turned into the norm kinda. I like Karis/Raigo pvp the best though.

8Timing Empty Re: Timing on Tue Jun 22, 2010 9:07 pm

SinfulVixen

SinfulVixen
Forum Noob
Forum Noob
I hate Jungle PvP Mad I prefer Karis/Ragio or better yet DD1. Made a Lighty to try an help out see you guys soon I love you

Timing New2-1



Last edited by SinfulVixen on Tue Jun 22, 2010 9:15 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : my darn siggy wont show :()

9Timing Empty Re: Timing on Wed Jul 14, 2010 4:48 am

Skidz


Now we talking
Now we talking
Well it is called battle for D-water... so would be nice to see pvp in Karis..

Altough the most PvP Conflicts will start in jungle/dd1 or 2
Since farmers will try claim their spot by killing lights.
But idk

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum